Spomladanska utrujenost

Človeško telo se prilagaja naravnim spremembam in prične spomladi pospešeno proizvajati hormone, kar je za organizem pravi napor. Vsak peti človek občuti pravo spomladansko utrujenost, ki se izraža v brezvoljnosti, mlahavosti in pomanjkanju energije in volje.

Kronična utrujenost spomladi

Kronična utrujenost je tudi posledica infekcij, prehladov in gripoznih obolenj, ki so najbolj razširjeni ob koncu zime, saj se jim organizem ne more zoperstaviti z lastno obrambo. Tudi težave s ščitnico, ki jih najpogosteje povzroča pomanjkanje joda, povzročajo utrujenost.

 

Prebudite telo s pravilno prehrano in gibanjem

Spomladanska utrujenostČe začutite spomladansko utrujenost in brezvoljnost, upoštevajte nekaj koristnih nasvetov:

  • Naužijte se spomladanskega sonca - pomladni sprehodi vas bodo navdali z dobro voljo in veliko energije.

  • Ne ponočujte, poskrbite za zadostno količino spanca, saj je znano, da je tisti pred polnočjo najbolj koristen. Ker potrebuje organizem tudi ponoči kisik, spalnico temeljito prezračite ali spite ob odprtem oknu.

  • Za poživitev zjutraj izmenoma pijte rožmarinov čaj, ki spodbuja krvni obtok, in glogov, ki krepi srce.

  • Prhanje s toplo in hladno vodo vas bo zjutraj poživilo bolj kot skodelica močne kave, enak učinek boste dosegli tudi z mešanico dveh žlic jabolčnega kisa in kozarca vode, s katero natrete telo.

 

Kozarec vroče vode, da pospešite presnovo

Spomladi trikrat na dan spijte žlico lecitina, ki je vir energije in učinkovito odpravlja stres, po načelu ajurvede pa se lahko okrepite tudi z vodo: pol litra je kuhajte deset minut in vsako uro popijte kozarec vroče vode, da pospešite presnovo in obenem ublažite občutek lakote.

 

Vse, kar vas zanima!